SHout

Monday, January 2, 2012

Here comes 2012 ;)


HAPPY NEW YEAR :D 

Well, a bit late kot to wish Happy New Year.
But then, baru 2nd January. Awal laa lagi kot. :P

So yeah, lama gila tak update. Tetbe teringin nak update.
But nothing much to say pun.
Azam ? takda kot. or sama mcm yg lepas2.
ade laa kot 2 azam yg cerap memandai mandai bg aku. tp apapun, aku cuba fulfil ye cerap. 
Especially yg first. HAHA.

Cuma, I wish I can be more matured. Especially dlm relationship. Dlm friendship tu maybe aku dah okay. KOT. bg aku laa. If not, tell me please :) Seriously, aku tak rase aku ni matured sgt. kdg2 manjanye berlebih, tacingnye terlebih, garang tak bertempat and so on. kene kurangkan segala perangai childish ni cause I'm just a lil bit closer in turning 20 ! 2 years ain't that long rite ?
Aman pesan kt aku, hidup ni jgn nak bergantung sgt pada org. Oyeahh I'll try :) 

My New Year starts off with few great things, and I hope this year gonna be more AWESOME.
*status fb haritu :P

Wishing you guys the best for this year too :)

XX

btw, since when friendly and flirting are the same thing ? ;)

Thanx for Coming ♥! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...