sebulan puasa.
and now it's Raya timeeeee !! :DD
this year aku raya Johor. kampung belah mak aku.
syok raya sini is because adek beradek mak aku ramai so dapat duet raye lebeh.
hehh. ;P
this year baju raye aku kaler ala ala coklat-kuning.
and this year rase lain sikit.
sebab before this, aku beli barang semua dgn mama.
baju, kasut, shawl, tudung, beg etc etc.
semua dgn mama. duit pun duit mama.
but this year, semua beli sendiri. :D
pakai duit elaun.
rase macam, woahhhhhh, dah besar ;DD HAHA.
*sampaikan beli 3 shawl untuk satu baju kurung -_-"
eh eh, taknak post panjang.
so,
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN
guyssss !
xoxo !
woot woot. belum habes.
;P
This raya, me and my enchek kedingg also celebrating our 2nd year anniversary. :)
hehehh. every hari raya Aidilfitri is our anniversary actually.
kalau ikut tarikh sebenar, 24th October.
but I guess celebrate sekali dgn Hari Raya would be much fun :D
what with the food and the joy.
and lagi senang nak ingat :p
even though we're far apart, I'm wishing you Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin.
and Happy 2nd Year Anniversary, too. 2 years and still counting ♥♥♥♥ :)
sorry for the wrong things I've done.
sorry for being 'kasar kasar' towards you. (but you ckp you suka awek ganas ;P)
sorry for annoying you with my jealousy. can't help it. :)
sorry that I can't be the best for you, but I'm trying to.
sorry for being mengada ngada, gedik, dan yang sewaktu dengannya. tp you pun sama jea. ;P
thank you for being with me, be patience and accept me for who I am, despite the weaknesses that I have :')
hoping that we can make it to the 3rd year, and on.
![]() |
| some of the memories :) |
and last but not least, I Love You. I Really Do. :')





0 orang rajin menulis:
Post a Comment